неделя, 15 декември 2013 г.

Коледни играчки


И така – остават още няколко дни до Коледа и ако имате време, шие ви се, изпаднали сте в креативна фаза и просто сте на кеф да си правите разни джаджи, то тогава вземайте ножицата и иглата и творете (-: Аз лично вчера понеже решително заявих, че целия ден нищо няма да правя – в смисъл да готвя и чистя – още от сутринта си курдисах лаптопа на масата, изкарах торбите със събираните през годините парцалчета, дантелки, вата и прочие, пуснах си едно филмче и започнах да си чертая, режа и шия ей тези играчки:


Начална фаза


Крайна фаза


На елха


Това е Рудолф – северен лос, за който милото коментира, че е прасе, което само се е преоблякло като лос и искаше да му го подаря, но понеже постоянно го наричаше прасе и му влияеше зле психологически, аз не му го дадох…Това е Рудолф – горд северен лос и толкоз (-:


На гирлянд

И ето една идея за бърза, евтина и лесна декорация, която е много подходяща и за украса на терасите – вечер е много красиво. Трябват ви няколко буркана, малко морска сол и свещички и това е – сипвате по малко сол в бурканите, така имитира сняг, слагате свещичките и завързвате по едно клонче. Готово!

   
 Хубава неделя на всички!

8 коментара:

  1. Идейно е и красиво-благодаря !
    Успешна нова седмица,Диди!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! И на теб хубава предколедна седмица (-:

      Изтриване
  2. Само ША замолА следващият път да метнеш някое кокетно парцалче и насам- няма си. Иначе с голям кеф бих захвърлила всичко и бих се курдисала да творя елени;) Много хубави играчки , Дида! Ей това е част от голямата забава на Коледа!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, ти пък! Как така си нямаш парцалчета? Аз си трупам като мишка преждички, парцалчета, копчета - изобщо имам един куп съкровища още от ученическите години (-: Може и с години да не ги пипам, обаче кат' ми дойде вдъхновението всичко ми е подръка. Между другото продължавам да правя лосове и ще ги представя официално към края на седмицата (-:
      Хубава вечер, Мъхче!

      Изтриване
  3. Много хубави идеи, Диде!
    със сигурност ще се възползвам от свещника -буркан :) иначе все събарям запалените свещи аз.
    Поздрави и хубави празници на теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха-ха, то и аз от съображения за сигурност всички съм ги сложила в буркани! А и какъвто си майстор на зимнините, няма начин да нямаш достатъчно буркани и морска сол, нали?
      И на теб весели празници!

      Изтриване
  4. Диде,голяма си скица!На мен поне ще дадеш ли прасенцето-лос,има готина усмивка! :)
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, Рудолф е единствен екземпляр и виси в момента в кухнята на вилата, така че всеки който мине го забелязва (-: Може и да не стана перфектен, но ми е някак миличък...обаче цяла седмица творих лосове и са почти готови - утре ще ги представя!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...